28 Ocak 2016 Perşembe

Kocaeli Üniversitesi Ders İstatistikleri Sayfası



      KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DERS İSTATİSTİKLERİ SAYFASI İÇİN ( http://ogr.kocaeli.edu.tr/KOUBS/Istatistik/index.cfm ) adresini kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırın ve enter a basın. Direk link veremiyorum çünkü site dışarıdan yönlendirmelere izin vermiyor.

       Bir Kocaeli Üniversitesi öğrencisi olarak karşılaştığım bir soruna burada son noktayı koymak istiyorum. Sorun Kocaeli Üniversitesi ders istatistiklerine ulaşamama sorunu. Üniversitenin ana sayfası nasıl geri zekalıca yapılmışsa artık ulaşma istediğim yerlere neden hiç ulaşamıyorum. Bunlardan biride derslerin istatistiklerinin olduğu bölüm. Daha önceden de fakülte sayfasını bulamamıştım. 


        Arkadaşımdan duyduğum derslerin istatistikleri var aa ile geçenlerin veya kalanların sayısına bakarak derslerin zorluğunu anlayıp ona göre ders seçebiliyorsun gibi yorumlardan dolayı bir bakayım dedim. Hemen google a kou istatistik yazdım hemen bulurum diye tabi tahmin ettiğiniz üzere bulamadım. Çok kullanılmıyor ki ondan çıkmıyor düşüncesiyle direk siteden bakayım dedim. Tabi bunun için tüik sitesine değil üniversitenin sitesine girmem gerektiğini, olsa olsa burada olacağını biliyordum.


          O yüzden bir heyecanla kou ana sayfayı açtım baştaki menulere baktıktan sonra  bir de alttaki menulerin içine bakayım dedim. Orada da bulamadım tabi. Böyle önemli bir şeyin sitede olup kolay bir şekilde bulunamıyor olması beni epey sinirlendirdi ve yarım saat uğraştıktan sonra safaya ulaşabildim. Bu sorunu yaşayan veya yaşayacak olan arkadaşlar için burada linkini koymanın iyi olacağını düşündüm. Zamanla google da en üstlere çıkarsa kocaeli üni istatistik yazdığında siz ulaşmış olursunuz direk benim gibi uğraşmazsınız.


12 yorum: