30 Aralık 2015 Çarşamba

Bilinmeyen Numaralar Ücretsiz Nasıl Sorgulanır


     
       Bilinmeyen numaralardan gelen aramaların kim olduğunu merak ediyorsunuzdur. Bunun için 118 li numaraları arayıp para vermekte hiç mantıklı gelmiyorsa size önereceğim siteyle bilinmeyen numaraları ücretsiz sorgulayabilirsiniz.

     





       İlgili siteye BURAYA tıklayarak ulaşabilirsiniz. Kullanımı oldukça basittir. Ana sayfada yer alan alana öğrenmek istediğiniz numarayı giriyorsunuz ve kullanım koşullarını kabul ettikten sonra ara diyorsunuz. Uygulama bütün numaraları bulamasa da her 3 aramadan 2 sini bulabilmektedir. Çok merak ediyorsanız önce buradan aratırsınız eğer çıkmıyorsa son çare olarak 118 li numaraları arayabilirsiniz.

       Bilinmeyen numaraların iğrenç reklamlarının akılda kalıcılığı arttırması için bu kadar sinir bozucu yapıyorlarsa bilsinler ki başarmış durumdalar. Fakat atladıkları bir şey var ben o kadar siniz oldum ki ihtiyacım olsa da yine aramıyorum. Televizyonda gördüğümde kumanda yanımda değilse televizyonu kırasım geliyor. Umarım bu yöntem işinizi görür aramazsınız. En kısa sürede batarlar reklam yapmayı da böylelikle bırakmış olurlar ben de kurtulurum diye düşünüyorum.

      Beğendiyseniz ve işinizi gördüyse yorumda belirtirseniz uygulama işe yarıyor mu test etmiş oluruz. Ben arattığım dört numaradan ikisini buldum. Umarım sizde bulursunuz.

   
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder